Lördag

Redan igen veckorna bara springer iväg.
Idag gick jag upp kl 09,00 eddie sov som en stock så jag duschade och gjorde mig ordning var klar lagom tills han vaknade kl 10,00. Kl 10,45 hämtade jag upp Sara och Oliver. Vi åkte till rusta en sväng jag köpte färg och tapeter till min garderob.. kommer bli så fint. Sen åkte vi hem till mig och laga mat och käka ihop sen blev det en promenad. När Sara vandrade hemåt så gick jag till mamma en sväng fick lite kläder som hon rensat ut. Sen gick vi en promenad så jag fick sällskap hem. Kl 20,00 kom Andreas hem men han stannade inte inne länge utan stack iväg på en springrunda. Så när han kommer tillbaka blir det en film i soffan..Tänk att den här lilla plutten blir 3 månader på Måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0