Massage

Har varit på baby massage med Eddie och 5 st andra mammor med sina bebisar. Idag gick vi igenom ben,mage och bröst. Nästa gång blir det armar och ansikte sen sista gången går vi igenom hela kroppen. Så tre Torsdagar på raken ska vi träffas på bvc. Det var mysigt men precis när vi var klara med benen så ville inte Eddie mer så det blev mycket skrik, för när han började skrika så smittade han av sig på nästa bebis och så vidare. haha. Så jag kommer inte ihåg så mycket om magen..  Nu har Andreas lagat köttfärsås och spagetti så dax att äta lite. Föresten så blev jag klar med garderoben igår. Mycket fint blev det..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vad roligt! Då lägger jag till den bland favoriterna ;) så nu har jag stenkoll! Haha! Hoppas allt är bra med er! :)

2010-04-15 @ 21:52:52
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: ida rosenberg

Ja jag la till din med.. Haha allt är bara bra..

Vi måste ju ses snart..

2010-04-15 @ 21:58:20
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0