Och så blev det äntligen vår dag!!!

I lördags den 24/4 blev jag fru Tolshagen och min son blev döpt!!!
När vi gick upp på morgen så sminkade jag mig sen åkte vi och hämtade buketten och mat.
Alexandra hjälpte mig med frisyren.
Andreas familj kom hit och gjorde sig iordning när de knallade iväg till kyrkan så kom Sara hit.
Då bytte vi om strax innan kl 16.00 kom mamma och hämtade oss.
Vi åkte en sväng i samhället då vi upptäckte att vi glömt dopklänningen hos mamma så vi fick åka dit och hämta den.
kl 16.45 var vi herr och fru Tolshagen och Eddie va döpt.
Allt gick snabbt och smärtfritt så skönt. Sen tog vi en sväng till i bilen ner till sjön där vi tog en massa fotografier.
Kvällen fortlöpte hemma hos oss med mat och tårta ( lite dans senare på kvällen). Kl 00.20 kom jag i säng helt slut.
I Söndags så gick vi upp redan kl 7.30. Vi städade och packade. Andreas famijl åkte hem, och strax efter det åkte vi våran familj Tolshagen till Göteborg.
Vi har bott 2 dar på Radisson hotell blu. Stort och fint rum hade vi med badkar och jätte god frukost även inträde till spa. Så nu har Eddie bubblat redigt.. Han tyckte det var jätte skönt i det varma vattnet. Innan vi gick till spat så åt vi 3 rätters på Jensens böffhus.. så göttigt!  Jag fyllde ju även hela 27 år igår. Så det blev en perfekt mini smekmånad och födelsedag. Idag på väg hem så tog vi ett stop i Borås och gick in på Knalleland en sväng.

Borta bra men hemma bäst!!

Nu är vi en riktig familj.
Älskar dig Andreas och Eddie!!!




Vi tre utanför kyrkan.



Nere vid sjön framför bilen.



Varmt var det.


Hemma igen.

En underbar och oförglömlig dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad fina ni var. Stort grattis till alla tre!

2010-04-27 @ 22:32:48
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/
Postat av: magret och carina

Stort Grattis från oss på Konsum!!!!!!!!!!!!!!!!!!

man blir lite snyft i ögat

2010-04-29 @ 16:12:40
Postat av: mormor

ni är så fina ...

2010-04-30 @ 23:00:43
Postat av: Michelle

Vad fina ni var! Alla 3 :)

2010-05-01 @ 10:28:53
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0