Vilket härligt väder det är idag!!

Idag sov vi till 09,00 sen traskade vi ner till konsum, beställde och betalade all mat till Lördag.
Utanför mötte jag Sara och vi gick hem till mamma. Släppte ut hennes hundar för hon var på kurs och pappa jobbade. Vi stannade lite över en timme.
Sara ska va med på Lördag så vi planerade lite vad som ska hända och så. Det blir nog bra.
Sen när jag kom hem så började Andreas laga mat. Så nu är jag mätt och go.
Nu ska jag städa badrummet..

Har fortfarande inte bestämmt mig för vilken frisyr jag ska ha.
Testade lite olika varianter igår, ska göra frisyren själv ä'r det tänkt.
Men ska man ha löshår, uppsatt eller utsläppt det är många frågor..

tjing tjong långkalsong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0