walk in closet

är snart klar.
Lite småfix kvar som golv och tak lister och en klädstång.
Blev mycket nöjd.
Tack älskling bästa present ever!!!
Snart kommer mamma hit och ska titta på den.
I torsdag va vi i stan och hämtade våra ringar.
Min blev jätte fin väldigt nöjd.
Sen på kvällen kom Anne-Lii hit vi fikade och gick en promenix.
I går så ringde min bror Niklas och frågade om jag kunde ha hand om Filippa medans han jobbade ett par timmar så sakt och gjort, jag och Eddie gick dit och var där mellan 09,00 till 13,00.
Jag och Filippa gjorde pankakor medans Eddie sov (men hon åt inga). Sen hade Niklas köpt med sig en pizza hem och då fick hon lite i magen. Sen när vi kom hem så fixade och donade vi lite här hemma.

Om en vecka exakt så är jag en gift kvinna.
ska bli spännande så denna vecka är fullbokad.
Med planering, städning coh låning av grejer.Garderobsväggen utvändigt.Och garderobs vägg invändigt.


Visst blev det fiint!!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

de vart super fint !

2010-04-17 @ 17:01:49
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Svar : Jo de är juh de o efter som de är så lång leverans tid på klänningen är de skönt o få de gjort! Jag vet inte än vad jag ska ha för blommor, Smink & frisyr än heh du då? kram

2010-04-18 @ 15:49:35
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Andreas Tolshagen

Puss på dig Älskling!!

2010-04-18 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0