Då har en till helg flygit förbi.

Andreas har jobbat hela helgen, han slutar kl 22,00 ikväll.

Idag har jag storstädat köket och lagat 16 portioner mad mat till Eddioe som jag har frysit in. Så nu har vi en vecka framöver. Sen så har jag lagat mat till mig och Linus. Åkte till affären en sväng och förbi Andreas och sa hej.
Nu har jag plockat lite blåbär i trädgården, blev sugen på att göra en paj men Linus tycker att vi ska göra en kladdkaka istället så får se vad det blir.

Annars är det ju gott med blåbär och mjölk till frukost.

Imon ska Filippa vara här en sväng när Niklas och Petra ska på ultraljud.
Vi funderar på att åka in till stan en sväng imon med och titta runt lite på en ny bil. Få se om vi hinner med det.
På Onsdag bär det iväg till Finnerödja igen ett par dagar.

res och hej

Kommentarer
Postat av: Ullrika

vad kul då ses vi kanske till veckan :) kram

2010-08-01 @ 20:29:30
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Svar ; Vi har inte bestämt säkert men vi funderar på de. Nej vi har inte pratat med Andreas ok, ja men de skulle vara trevligt :) kram

2010-08-02 @ 09:22:56
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0