Ma ma

Lät det som att lillfisen sa nyss. kommer en massa nya läten och "ord" från han nu.


lite som har hänt den senaste veckan..

Onsdag då åkte vi till Finnerödja och Andreas föräldrar. Jag stte igång med att göra om rummet som vi sover i när vi är där.

Jag målade taket och listerna 2 gånger sen så målade jag som en fond vägg i ett hörn där Eddies spjälsäng står och så satte jag upp en matchande bård i hela rummet.
Till detta så hade vi köpt nya gardin stänger, och jag hade sytt nya svarta gardiner ( då alla klagar på att detta rum är så ljust) till Eddies hörna så hade vi införskaffat oss en ny röd hjärtformad lampa och satt upp Nalle Phu tavlor riktigt mysigt blev det. men jag tog tyvär inga bilder.. Aja.

Jag och Eddie åkte hem på fredagen och Andreas åkte till Sonisphere festivalen i Stockholm, han kom hem igår.
på vägen hem så stannade jag i Mullsjö och hämtade upp Rebecca som har varit här hela helgen.

Lördag då gick vi på stan en sväng och tog en fika med Karin. Sen kom Sara, Anneli och Alex hem till mig och vi hade lite för fest sen blev det utgång vi gick till Karlsson och det var skoj att få dansa av sig lite länge sedan sist.


Eddie sov över hos sin mormor och morfar och det hade gått jätte bra, så skönt.
Jag tänkte att jag skulle ha passat på att sova ut lite men så blevd et inte.
Vi somnade runt 03,30 sen vaknade jag kl 07,00  så det blev inte så många timmars sömn. När jag hade gått upp vid 09,00 snåret så saknde jag min lilla älskling så mycket så jag tog med Nemo och gick för att hämta honom. (Rebecca var kvar hemma och lagade blåbärspaj).  Men mamma var inte hemma hon var ute på promenad så jag gick och handlade så länge vi kom tillbaka hem samtidigt.. 
Igår va det allt en riktig slappar dag.

Idag så har jag jobbat 8-13,00 Nu är jag ledig i 3 veckor sen så hoppar jag på mitt schema som jag ska ha i höst.

Hoppas att det blir fint väder nu resten av Augusti så vi hinner hitta på något skojjigt..

puss puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej!!

Ja vi ses i helgen! :) Angående bröllopsfesten så är jag lite osäker.. Eventuellt kommer jag jobba den helgen :/ förlåt att jag inte svarat men det är aldrig någon som skriver något där så jag glömmer gå in och kolla hehe.

2010-08-10 @ 09:42:44
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0