Ny bil idag!!

Ja kl 11,00 va vi på Holmgrens och hämtade våran helt NYA bil.. Den är jätte fin och lätt att köra.
När vi kom hem så upptäckte vi att vi inte hade några papper med oss hem så vi ringde och pratade med våran säljare. ( det var han som hade hållt i papprena hela tiden). Och han letade och hittade de inte heller så han ringde upp lite senare och sa att någon ahde hittat papprena på gatan och att de skulle komma in med de imon. (Han hade antagligen lakt de på taket på bilen.) Så på måndag får vi åka in och hämta de.

Idag så satt Eddie och lekte jämte bordet i vardagsrummet sen la han sina händer på bordet satte sig upp på knä och helt plötsligt så stog han upp!! Det gick alldeles galant så nu gäller det att ha allt innerst på bordet. haha.

Vi ska nog åka in och äta på Max sen som öppnade på Ekhagen igår. och ikväll blir det tv mys.

Igår så jobbade jag 8-18 när jag va hemma på en timmes lunch så tänkte jag mysa med Eddie men icke han låg och sov hela tiden.
Första gången som Andreas har haft han ensam en hel dag, och det hade gått hur bra som helst.

I Onsdags så firade jag och Andreas 10 år ihop.
Så vi köpte kina mat och tittade på film på kvällen. Vi hade tänkt äta ute först men eftersom Eddie är så förkyld så stannade vi hemma.  Jag fick ett par svart Converse skor av Andreas som jag hade önskat mig!!

I tisdags så var vi bara hemma och tog det lugnt på dagen men på kvällen så gick jag och Sara på en timmes Body Combat.. Skita roligt var det och svettigt så klart.

Och i Måndags så jobbade jag 8-13. Sen kl 14.00 så var vi på Ryhov med Eddie.
För er som inte vet så när vi var med Eddie på han 6 månaders kontroll så upptäckte de ett blåsljud på han hjärta.
Vi har varit på ekg med han men de tyckte att de skulle kolla upp det med ultraljud också.
Så i måndags så tittade de och lyssnade på hans hjärta med ultralju. Vi fick inga svar så det får vi gå och vänta på. Vi kan få svar genom telefon, brev eller komma in och prata med de så vi får vänta och se vad som händer.
Men vi tror inte det är något fel på han. Ett blåsljud växer ju ihop.

Ja detta var våran vecka. vad har ni hittat på då?

I helgen så jobbar Andreas dag helg. Det är Tenhults dagen imon så jag går nog ner till samhället en stund.
kanske gå till mor och far och badar lite. Ska laga mat och åka till Andreas jobb med.

Oj detta blev ett långt inlägg.





Min lilla skit unge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0