Tjohej

Idag vaknade Eddie kl 07,00 så då gick vi upp kl 09,00 åkte vi hem till mor min och fikade lite och tog en promenad. va hemma igen runt kl 13,00. Nu har vi varit på tippen en sista gång så nu är det tömt i vedboden. och så har vi ätit mat och ställt iordning alla möbler ute i trädgården tills på lördag. Och gjort upp en krocket plan och provspelat så det blir nog bra.

I förmiddags så sov Eddie nästan 2 timmar och nu har han sovit över en timma. Få se hur bra han kommer att sova inatt.
Men sömn föder sömn!!
Igår blev det ingen träning fick ingen med mig så jag sprang en runda istället och det blev lite längre än i tisdags. Ikväll ska jag och Sara gå på bodycombat kl 17,30. Ska bli spännande och kul..




En rolig bild jag tog på Eddies leksak!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0