Våran dag.

Jag och Eddie gick upp 07,20 åt frukost och gjorde iordning oss innan kl 09,00 så hade jag lagat mat som jag åkte ner till Andreas med sen åkte vi hem till mamma en sväng och tog en kopp kaffe. Jag åkte bort till Konsum och handlade lite medans Eddie fick vara kvar. Sen skulle mor och far till stan en sväng så då åkte vi hem. Jag fick i Eddie och mig lite mat kl 11,00 sen gick jag till idrottshallen där Tenhultsdagen var. Men Eddie somnade på vägen dit och det var mest för barn så jag gick hem igen. Eddie sov till 13,30 när han vaknde åkte jag till mamma igen där fick Eddie äta sen så fick pappa ha hand om honom medan jag och mamma tog våran andra löp runda denna vecka. ( Vi SKA springa 2 gånger i veckan).  När vi kom tillbaka så badade vi och satt i ång bastu efter det så åt vi kina mat. Helt slut efter detta. Åkte hem kl 18.00 och Eddie hade inte somnat än. Men det gjorde han hemma kl 18,30 så nu ligger han och sover. Undrar när han vaknar och hur tidigt vi ska gå upp imon. Han brukar somna mellan 20,00-21,00 på kvällarna. Men han sov bara en gång under dagen och han brukar sova 3 gånger.  Kl 20,00 sluatar Andreas jobbet jag hade lovat att hämta han men det går ju inte nu när Eddie sover. Eddie har ju varit förkyld hela veckan och igår började min näsa rinna så nu mår jag skit...
Hoppas att det går över fort..




Mamma och pappas härliga pool rum!!



Eddie tittar på Guccis valpar som nu har hunnit bli 2 veckor och öppnat ögonen.



Gosar lite med.



Slut efter bad och kina mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0