Dalig..

Ja igar sa va vi pa hotel rummet hela dagen. Morgonen borjade med aTT JAG HADE ONT I MAGEN SEN VAR DET BARA TILL ATT SITTA PA TOA OCH SKITA..
Sen borjade jag ma valdigt illa sa da va det toa igen och spy.. Spydde 4 ganger under dagen sen inatt sa var det dax att skita igen.. At en isglass igar men den spydde jag ju upp.. Idag har jag atit frukost och det gick bra har inte matt illa men det borjar komma nu kanske for att jag ar hungrig vi ska strax ata mat pa hotel restaurangen tankte vi. 

Sen har vi bara 2 hela dagar kvar har.
Men nu ar det 4 e dagen utan sol sa vi kan ju lika garna aka hem..

trakigt men sant..

Kommentarer
Postat av: Mamma

uch va tråkigt att du blev sjuk, hoppas du är bättre redan, vi saknar er här hemma vi har gjort pepparkaksdeg klätt granen och bakat lussebullar så jul kan ni komma hem till. det har snöat mycket ca 50 cm , vi har varit hos er och skottat mycket puss o kram kom hem snart ..

2010-12-04 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0