Fortfarande sjuka.

Ja det är vi.
Andreas började må lite bättre igår och är nästan helt frisk idag.
Men jag fick mer ont i magen igår, till middag fick jag i mig 3 köttbullar och en halv potatis sen fick jag springa 4 gånger på toa.
Idag har jag redan hunnit vara på toa 6 gånger, men har inte lika ont imagen så hoppas det ger sig snart.
Det värsta är att Eddie har åkt på maginfluensa igen.. Han va ju sjuk veckan innan vi åkte till Thailand..
Ringde till jobbet innan och avbokade julbordet vi skulle på imon. Så tråkigt hade sett fram emot det, men men inget att göra. Vi bestämmde även att jag skulle vara hemma på måndag.
Så nu jobbar jag den 20:e nästa gång.

Vill bli frisk nu!!
Och att Eddie ska bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0