Hemma igen..

Ja vi kom hem tidigare än planerat.
Både jag och Andreas har åkt på matförgiftning, vi har spytt och skitit i en vecka nu. Så Eddie fick inte opereras idag.
Så vi får åka tillbaka till Göteborg i början på nästa år istället.
Så vi har sovit en natt på hotell i göteborg känns så onödigt när vi kunde ha åkt raka vägen hem i Tisdags.
Vi kom hem igår. Jag och Eddie åkte till sjukhuset igår (Andreas stannade på hotellet för han spydde), men de såg på sjukhuset att jag mådde dåligt så de skickade hem oss.

Så detta har varit den västa semestern någonsin.
Första veckan va okej, det regnadde lite då och då men inte så farligt.
Andra veckan va katastof.
Ingen sol, bara moln och regn, spy och skit.
Så bruna har vi inte blivit känns inte som vi har varit i Thailand.

Men nu är vi hemma och hoppas på att detta går över fort..




Glad kille badar i havet.



Jag i pool baren.



I vattnet på Phi Phi iland.



Så fint.



På speed båten.



Fiskarna i havet.



Trött kille sover på stranden.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

de lät ju inte som nån romantisk bröllops resa, hoppas ni kryar på er ! kram

2010-12-09 @ 13:44:26
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Mamma

jätte fina kort blev det iallafal..

2010-12-10 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0