Nu är vi hemma igen!!

Ja vi åkte hem igår förmiddag. Idag har jag varit och hämtat Gucci hos Cathrine. Sen så har jag och Anneli gått på stan och letat nyårsklänningar. Anneli fick tag på en jätte fin på h&m. Men jag hittade ingen som jag gillade så jag får rota runt i garderoben..

Julafton, va jätte mysig och lugn!!

Fick massa fina julklappar. Av Andreas och Eddie fick jag present kort på h&m och ( Kicks som jag shoppade upp idag).
Sen så fick jag smink, nagellack, bodylotion ett till present kort på h&m och lite smått och blandat.
Eddie fick en massa leksaker så igår när vi kom hem så rensade jag i hans leksakslådor som vi har i vardagsrummet.

Imon ska jag och Andreas till A6 och handla lite på systemet till nyår och lite små fix som behövs.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0