Träna

ja igår så va jag duktig och tog mig till Berga. Ett svettigt combat pass blev det. På dagen så styädade jag övervåningen och så bakade jag och Eddie pepparkakor.  Så lite duktig va jag igår.

Idag så åkte jag och Eddie till stan och köpte de sista julklapparna till min familj. Vi ska ju fira julafton redan på Fredag hos mina föräldrar, och den " riktiga" julen firar vi hos Andreas föräldrar, så firar vi hos mina föräldrar nästa år så får det bli vart annat år.  Och vart annat år jobbar jag julen och vart annat år nyår. Så nästa år jobbar jag julen så då firar vi hemma i Tenhult. I år ska jag jobba på Nyårsafton men bara 9-13 så en bra pass blev det.

Karin och hennes kille Marcus kommer till oss på nyårsafton, när jag har slutat jobbet så då ska vi bada lite sen ska vi göra tacos ihop. Och så blir det spel och drink kväll hemma hos oss.
Är någon mer sugen på att komma så är det bara att höra av sig. Ni får gärna ha barn med er då vi har Eddie hemma!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja det fick hon, dom var sååå söta! :)

2010-12-17 @ 09:57:16
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0