Eddie 6 månader idag = ett halvt år.

I torsdags var vi ju på bvc.
Eddie var 70cm lång och vägde 6685ggram.
Sen åkte vi till babyproffsen och köpte en ny vagn. Den är jätte smidig och tar inte stor plats ihopfälld.
Sen på kvällen gick jag, Sara och Lizette på bio. Vi såg sex and the city 2. Den var skita rolig.



Eddie i nya vagnen.



Frida med sin dotter Haldora. ( Vi var och hälsade på i Tisdags.)

I fredags så kom Sara hit en sväng. Vi badade, medans Andreas lagade mat.
Sen kl 18.00 började Andreas jobba och jag satt barnvakt åt Filippa 18.00-00.00.
Det var mysigt mkjen lite jobbigt.

i Lördags gick jag, Eddie , Petra och Filippa till sjön solade och tog oss ett dopp.
Känndes som riktig utomlands värme så skönt!!
På kvällen kom Linus och sov över så vi tittad på film och åt popcorn.
Igår sov nästan Andreas hela dagen från och till.

Och jag och Eddie höll oss i skuggan på altanen.
Inatt sov vi i källaren det var salt och skönt.

Idag har jag och Eddie varit hos mamma och badat lite. När vi kom hem hade Andreas vaknat som nu ligger på soffan och tittar på fotbollen som han spelade in igår. Om någon timme eller två kommer Erol hit med sina barn vi ska grilla korv och bada lite. Han har inte sett Eddie än så det ska bli spännande att se vad han har att säga..



Eddie med sin pappa i poolen igår.

Och Eddie säger mamma jag vill inte äta mer..



Jag ( innan utgång med jobbet)...
Bjuder på den..
Puss o0ch hejjj






Kommentarer
Postat av: Ullrika

fin vagn vad kosta den ?

2010-07-12 @ 16:41:56
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

Den kostade 999kr på babyproffsen.

Det är märket baby travel och finns i färgerna svart, brunt och lila.

Så nu vet du det..

2010-07-19 @ 10:30:22
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0