Hemma igen

Ja då var man hemma igen.
Va ju nästan i stugan en hel vecka.
Nu har jag städat lite och flyttat över Eddies säng till hans rum, få se om han sover där hela natten.
Jag har inte ammat på över en vecka nu. När han vaknar på natten så räcker det med att ge han nappen eller så får jag göra välling men det har inte behövts göras så många gånger så det är ju skönt.

Rutinerna blev ju lite rubbade när vi var i stugan, han har vaknat mycket och tidigt på morgorna.
Hoppas han faller tillbaka till rytmen här hemma.

ja man är ju lite trött och seg efter att ha kört i 3 och en halvtimme. Vi gjorde ett stopp på Kosta där jag handlade en t-shirt, shorts, body och blöjkalsong till Eddie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0