Jobb dax

Ja idag ska jag jobba igen.
Vecka 28 jobbade jag torsdag 13-19
fredag 11-19
och igår Söndag 11-18,30

Nu är det vecka 29 och jag ska jobba idag Måndag 13-19
torsdag 17-22,15
fredag 13-19
Har lite problem med var vi ska göra av Eddie 2 timmar på fredag då Andreas börjar jobba kl 18.00 och jag slutar kl 19.00. Någon som känner sig manad? kan va hemma hos oss mellan kl 17,30-till ca 19,30.

Sen när jag kommer hem på fredag kväll så åker jag och Eddie till Karlskrona till mamma i stugan. Där vi ska vara i ett par dagar och mysa. Andreas jobbar ju natt i helgen. Sen ska han och Fredde ut och paddla kanot någon dag. Så det passar perfekt att vi smiter några dagar.
Men på Torsdag, fredag vecka 30 är det jobb igen.

Vecka 31 är jag helledig då ska vi till Finnerödja ett par dagar. Men till helgen åker jag och Eddie hem , Andreas stannar kvar för han ska till Stockholm på Sonisphere festivalen. Iron Maiden kommer dit.

Men då kommer Rebecca hem till mig istället. Och Eddie ska sova över hos sin mormor för första gången. ( Mamma det kommer gå så bra så).  Och jag ska bli fuller för första gången på 1 och ett halv år. Ojojoj ( va tiden går) Hahhaa.

ja det var lite som kommer att hända ett par veckor framöver..



Gammal bild på mig.



Jag blev getimg stucken för 2 sommrar sedan och då blev det så här svullet.



Havet vid Karlskrona förra sommaren.



Mamma och pappa på deras härliga terass vid stugan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0