Nu är mamma ledigheten slut!!

Ja så är det..
Jag börjar att jobba imon.
Jag har varit borta från jobbet i 7 och en halv månad shit va tiden går fort.
Men lite blandade känslor är det ju allt.
Hade ju bestämmt mig för att inte börja jobba förens i September så man fick en hel sommar ledig, har ju inte haft det på 10 år. Men men nu är det spm det är. Ska ju bara jobba 3 dar i veckan i 4 veckor nu under sommaren sen blir det ca 2 dar i veckan i höst. Sen den 1:a Februari är jag på mitt schema igen. Då har Eddie hunnit bli 1 år.. Som sakt tiden går fort..

Jobb och hej..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Jo då vi hade de jätte bra :) Nej Mattias ändra på GPSen så de vart fotgängare så de var inte därför.. Nej jag tror inte vi har nå mer inplanerat nu Ronja börjar juh dagis om en månad oxå ..Ni då ? kram

2010-07-17 @ 18:14:40
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

Hallå. Jaha va konstigt att det blev omvägar då..

Vi ska iväg till Karlskrona, Finnerödja. Sen ska vi försöka hitta på något i slutet på Augusti. fårstår Ronja va dagis är tror du? kram

2010-07-19 @ 10:28:12
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0