Fyy

f-n vilken kväll/natt jag haft.
har ju haft ont i halsen sedan i lördags morse och igår vaknade jag med rinnande näsa och på kvällen fick jag feberfrossa. Har frysit och svettats omvartannat hela natten. Hosta har man fått med. Har dock ingen feber nu. Ska ju ut och äta med jobbet ikväll något som jag har sett fram emot länge. Har tagit 2 st alvedon nu. (hade ju inga hemma igår, så typiskt). Så hoppas jag mår bättre ikväll för då hänger jag med jobbet ut ska äta på Dal baffo på piren.  Ska bli trevligt att umgås med lite vuxet folk ett par timmar utan Eddie. Fast jag kommer ju sakna ihjäl mig efter han..

Ska bli spännande och se hur det går för Andreas med nattning och allt.  Men det fixar han nog galant.

Nu ligger Eddie ute och sover i sin vagn. Ska nog väcka han snart och mata han lite får ju inte gå mer än 3 timmar mellan målen (han väger för lite). Han hade hoppat ner en halv viktkurva igår när vi var på bvc. Så nu väger han 6430 gram och är 68,5cm lång så växer det gör han ju iallafall.

dax att fixa käk..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Novalie väger ju också för lite, men det började inte märkas först hon var 7-8 månader..

Det kanske är något släktdrag att växa på längden men inte på bredden? :P

2010-06-25 @ 00:10:15
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0