Grattis

Frida och Peter till er underbara lilla tjej som föddes igår.
100616 blev Haldoras datum!!!


Igår så mådde jag lite bättre så det blev mat på piren. Oxplanka och citronglass till efterrätt. Det var riktigt mumsigt så tacka så mycket chefen!!

och det hade gått bra här hemma med Andreas och Eddie. Jag gick hemifrån kl 18,00 och var hemma igen kl22,00 så 4 timmar blev det iallafall. Men när jag hade kommit hem så hade jag lite frossa igen. eddie vaknade och somnade runt kl 00,00 sen kl 02,00 vaknar han igen och skriker som en galning inget får han tyst, då upptäcker jag att han har blivit förkyld med så då sög jag rent hans näsa och gav han droppar. Vi somnade om runt kl 04,30  så det blev en riktig jobbig natt detta med. När jag vaknade vid kl 9,00 hade Andreas redan gått upp så då gick jag ner med Eddie till han och somnade om till kl 11,00 men jag är fortfarande trött. Jag vet ju hur det var sist Eddie var förkyld det blev inte många timmas sömn per natt så det är bara att ställa in sig på det igen..  Bara han inte blir förkyld igen sen när jag ska jobba..

Annars idag så har vi varit hos Petra och Filippa en sväng. Till middag blev det Mc Donalds ( måste ju sammla alla glasfärger. Haha)

Tack och hej leverpastej..

Kommentarer
Postat av: Tolis

Ja, pappa tyckte de va kul så han köpte ett =)

2010-06-18 @ 09:46:35
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0