Idag då..

Vi sov till 09,00 skönt det. Denna natten var mycket bättre.  Eddie ville bara äta en gång sen var det bara nappen som gällde.
Igår var vi stenhårda på mat var tredje timme och idag med. Så kl 18,00 fick Eddie gröt ska se om han vill ha ersättning kl 21,00 om han inte hinner somna innan.

Funderar på att gå ner till mamma en sväng och ta ett glas vin och tjöta lite, pappa är i väg till stugan i Karlskrona och fixa lite.

Jag och Andreas åkte till A6 innan tänkte ta en lunch på IKEA men det var så mycket folk så det fick bli en kebab tallrik på dragon istället.

Annars har jag titta lite på bröllopet på tv men Eddie somnade hos mig och då somnade jag i soffan med.
Har ju varit så trött de sista dagarna så har ju lite att ta igen så bara passa på när tillfälle ges.

bye bye

Min lille bror Linus blir ju 16 år idag. Så ett STORT grattis till dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0