Jaha

Vad har hänt sedan sist?
I söndags så gick jag och mamma spåret med Eddie opch Filippa. SEn käkade vi lite sen blev det till att åka till A6 där vi kikade runt i lite affärer. Eddie fick 3 par byxor som hans mormor köpte åt honom. Det var bra och snällt. SEn när vi precis kommit hem så ringde Niklas och undra om vi ska med till Lekeryd och äta glass och det ville vi. (Inte Andreas denna jäkla fotbolls vm..) När vi kom hem så somnade jag och Eddie i soffan vaknade av att Andreas kom upp och sa att han skulle till jobbet. I går när Andreas låg och sovb så hängde jag med mamma till A6 igen och till IKEA. Där hon handlade lite födelsedagspresenter till bror min som blir 16 år på Lördag.
Idag så har Eddie fått sina 5 månaders sprutor. Så hoppas att han håller sig kry hela kvällen och inte få feber som när han fick sina 3 månaders sprutor. Nu ska jag göra kassler hamburgare  ska bli gott det. till middag. Sen går jag nog hem till mamma medans Andreas tittar på fotboll.

Imon får Frida sin Bebis ( planerat kejsarsnitt).
Är så glad för hennes skull måste ringa och prata lite med henne sen.
Så kul att en till kompis får barn samma år som jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0