Morsdag

Var det ju i söndags. Då åkte jag med mamma pappa linus moster kusiner och mormor och morfar till Munkaskog tänkte fika på Lustfyllt men det var mer än vi som tänkte att det skulle passa bra med tårtbuffe på morsdag. Vilken kö det var så vi åkte vidare. Vi hamnade i Rödån. Åt en glass och tittade på lite loppis.
Eftersom Andreas jobbade i söndags så firade han och Eddie mig igår. Min första morsdag. Vi åkte till statsparken och hade picknick. Sen åkte vi hem och Andreas klippte gräset och gjorde fint ute medans jag var inne med Eddie och städade badrummet. Sen åkte vi till Lekeryd och där blev det mjukglass. Gött var det!! Efter det gick jag spåret med mamma ( så jag inte skulle känna mig så onyttig).. haha Sen på kvällen blev det tacos framför en film. En perfekt dag blev det. ++ att jag fick sovmporgon idag.. Det var riktigt skönt det.



På en promenad förra veckan så gick jag och mamma förbi en ko hage..



I fredags när vi grillade hos mamma och pappa.



Pool huset som snart är klart.
Ska bli sköntt att ta ett dopp där!!



I statsparken igår.



Fint rött träd fanns det där.


Min lilla älskling blev så mätt av maten igår så han somnade i stolen.
Min sötis!!!

p&k

Kommentarer
Postat av: Ullrika

vilken söt bild på eddie ;)

2010-06-01 @ 12:05:37
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

javisst blev det. Han vaknade när jag tog kortet så det blev inga mer..

2010-06-01 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0