Som sakt så

städade vi i Måndags.. Men det blev inget dopp i poolen..
I Tisdags åkte jag och Andreas en sväng till A6 och inhandlade lite tavellister, (jag hade fått en idé om att göra som en bokhylla av de i Eddies rum.)



Så här blev det.

Vi köpte även en del kläder till Eddie bla. Kläder till Bröllopet/ dopet vi ska på den 3 Juli



Han ska ha den vita skjortan och svart/bruna shortsen så det blir nog bra det.

Sen gick jag och Sara en långpromenad och på kvällen åkte jag och Eddie ner till Mamma och jag badade i poolen så skönt var det 27 grader varmt är det nu.



Eddies hand och hans mormors hand lite färgskillnad är det allt.

I går = Onsdag så var det en riktigt skit tråkig dag gjorde ingenting förutom att jag var iväg och träna en timme på kvällen och det var skoj.

Idag har vi inte gjort så mycket här hemma heller. Jag har varit hos mamma mellan 13,00-19,00 och nu sitter jag här framför datorn..




Detta fikat bjöd jag på i helgen när det var så fint väder hoppas att det blir så fint snart igen..
För denna vecka har ju bara bjudit på skitväder och tråk..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Smart de där med böckerna :) Fin han kommer bli :)

2010-06-10 @ 21:43:49
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

Javisst blev det bra med att ha böcker så kan ju även ha lite leksaker och tavlor.

Ja jag tror han kommer att bli stilig.

Precis som Ronja som var så fin i sin klänning.

2010-06-10 @ 22:17:23
Postat av: Ullrika

Svar: Nej hon vill inte ha haklapp, hon skriker så när vi tar på henne de, men de går ganska bra o äta iaf..

2010-06-11 @ 08:20:42
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0