Vilken underbar dag.

Jag hade igår.
För det första så var det toppen väder HELA dagen sol och varmt.
Kl 9,30 träffades Sara och jag på öppna förskolan där det var sista träffen innan sommar uppehållet.
Så det var lite midsommar firande och det bjöds på jordgubbs tårta.

Sen gick vi en promenad och hem till oss där vi slog upp parasollet och la flera filtar runt så vi kunde vara både i solen och skuggan.  Men Eddie och Oliver var i skuggan och jag och Sara höll oss mest i solen. så i gårkväll var vi båda röda. Jag hade bränt pannan och axlarna det känndes i natt kan jag säga. När ungarna sov så passade vi på att doppa oss i poolen som höll sig på 18 grader ungefär. Sedan kom Andreas kompis Fredde och vi grillade och åt hamburgare. Vid sex tiden så tog vi oss en promenad igen. Sen åkte jag med Andreas och Fredde till Lekeryd och käka glass, efter det så åkte killarna till stan de skulle på bio och se den senaste Beck filmen. Då ringde jag till Anneli och hon kom hit.
Eddie somnade ute i vagnen kl 21,00 och det var 20 grader varmt.
Jag och Anneli tog oss ett glas rosé vin och satt och tjöta tills klockan blev 00,00.


Så en riktigt helyckad dag blev det..
Det enda jobbiag är att Eddie vaknade kl 07,00 idag men det är smällar man får ta.. Hah

puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0