Då har denna

helg snart passerat. I fredags var vi på A6 en sväng och köpte en kostym till Andreas så nu är det fixat, på kvällen myste vi och tog det lugnt. (Jag drack en öl den första på ett helt år så den var ju god.) Igår lördag åkte vi på lite loppisar köpte ett baby gym till Eddie jättefint för 75 kr köpte ett till som vi ska ta med till Eddies farmor och farfar som vi ska till i helgen. Sen åkte vi till Pallas Atena och åt helg buffe. 99,- per person riktigt billigt och gott. Vi firade min morfar som blivit 80 år så mormor mina mostrar och syskon var också med. Idag sov vi till 09,30 sen gick jag till mamma en sväng och så hejdå till min moster Rikke, som skulle åka hem till sitt Helsingborg. Nu har vi käkat falukorv och makaroner. Ikväll blir det nog till att spela lite bingo tror jag allt.. Man vill ju gärna vinna en slant så att vi kan komma iväg på en lyxig bröllopsresa. Är ju snart dax för att boka en. bye bye

Kommentarer
Postat av: mormor

Hallå mamma o pappa då, vi var oxå med på kalaset...puss

2010-03-21 @ 19:50:29
Postat av: Bingorama

Kanske du hittar några tips för att vinna resa eller pengar hos Bingorama :)

2010-03-25 @ 01:18:24
URL: http://www.bingorama.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0