Då var

första träningen överstökad..
Det var jobbigt det. Igår gjorde jag ca 200 situp som mjukstart.
Idag blev det nog ca 400 st och en timmas långt styrkepass medans Andreas lagade mat och Eddie låg i sitt babygym.  Så nu har jag duschat och är helt skakis i armarna så hur ska jag orka lyfta min 5 kilosklump till bebis??
Får se hur mycket träningsvärk man har imon, men det bästa är ju att träna bort den skönt att ha kommit igång i allafall., ( Jag gick ju upp över 20 kilo under graviditeten, har "bara" gått ner 13 kilo hittills..) Nej nu ska vi äta mat bananfisk blir det. Det som tanten på halv åtta hos mig på tv gjorde häromkvällen.. Ser gått ut.. Bra program det där föresten får många bra tips och idér.




Vet att jag ser hemsk ut men här testar vi bärsele..

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0