Så blev det äntligen lördag

Kl 11,30 begav vi oss mot Kumla men på vägen dit släppte vi av Kelly och Linn i Halsberg. Andreas började tatuera sig tog ca 2 timmar sen var det min tur och jag satt i 3 timmar fick en Tingeling,döskalle,my little ponny,stor rosa lilja och så skrev jag dit Eddie med på min arm blev så nöjd men är inte klar än blir nog 1 till 2 st sittningar till. Så vi var tillbaka kl 19.40 som först. Lasse och Lillemor hade redan gått och lagt sig så vi titta på tv en stund innan vi la oss. På söndag när vi hade vaknat och ätit frukost kom vi ju på att man skulle ställa om kl så vips så var kl nästan 11.00 vi åt middag innan vi begav oss hem var hemma kl 17.00 och Eddie sov hela vägen hem. Igår så gick jag till mamma en sväng när Andreas cyklade till jobbet han jobbar eftermiddag denna vecka + natt helg så han är inte ledig förens tisdag morgon. sen gick jag och mamma en sväng på vägen så träffade vi sara så jag hängde med henne hem en sväng så jag var hemma strax innan kl 20.00 för då var det första avsnittet av top model säsong 13. Och det går ju inte att missa. Idag så gick jag hem till Min kusin Maria och fikade lite sen när jag kom hem så gjorde jag ett påskris som står på Trappen ute och ett som jag ställde i hallen inne. Tide3n bara springer iväg som vanligt nu är det redan kväller men skönt att det fortfarande är ljust ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0