Söndag igen

Va veckorna går fort..
Igår var ju Sara här och titta på slagern det var riktigt mysigt!!!
Som jag trodde så hade jag och Eddie gått upp när Andreas kom hem från jobbet, när Andreas la sig 9,30 så gjorde vi oss iordning oss och gick till mor min och drack kaffe sen åt vi middag kalops gott va det sen fruktsallad och mera kaffe.. Sen tog vi en promenad till affären där jag köpte en bingolott fanns bara en kvar så hoppas vi vinner på den.. Efter det så gick jag hemmåt mamma och hennes 3 hundar följde oss halva vägen hem. Vilketr härligt väder det var känndes som sommar i solen. Vill ha vår, sommar och värme nu!!. Väl hemma så hade Andreas vaknat.. nu sitter jag här framför datorn..

p&k

Läger upp en bild på min härliga vovve Nemo!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Fin bild :)

2010-03-07 @ 19:00:08
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: linus

möööö

2010-03-11 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0