Veckan som varit..

I måndags så gjorde jag inget speciellt som jag kommer på nu. I tisdags mötte jag Sara vid Konsum kl 11.00 sen gick vi hem till mig och lagade mat tills Andreas slutade jobbet kl 14.15 sen åt vi och gosade och matade våra söner. kl 17-18.30 så var vi på föräldrar träff nere på bvc. vi fikade och tittade på en film om amning. träffade 2 st andra mammor med deras bebisar vi ska vara 6 st familjer som ska träffas 4 gånger under våra bebisars första år. Det 5:e paret hade en sjuk dotter så de kom inte och det 6:e hörde inte av sig,, få se vilka det är. I alla fall så är det vi 6 st mammor som ska gå babymassage 3 gånger nu i April och det ska bli spännande. Sen gick jag och Sara in på Konsum (igen) jag hyrde den nya Wallander sen skiljdes vi åt vid 19.00 tiden så det blev en riktig heldag. I onsdag så Gick jag ner och lämnade filmen och hälsade på mamma en sväng sen gick jag hem och laga mat tills Andreas slutade jobbet efter det så åkte vi till A6 en sväng och köpte present till Andreas mamma som har fyllt (50) år. kvällen blev lugn framför tv. I torsdags så var jag på efterkontroll hos barnmorskan passade även på att ta cellprov och allt såg bra ut!!! När Andreas slutade jobbet så åkte vi raka vägen till Finnerödja och Finnebäck där Andreas ( Eddies farmor och farfar) föräldrar bor. Det blev ett litet stop i Hjo så Eddie fick äta lite så strax efter 17.00 var vi framme. Då ät vi köttfärssås med makaroner, gott var det. kvällen blev lugn framför tv. I dag så gick vi upp redan kl 07,00 för Eddie vaknade då. Kl 10,00 ca så begav vi oss till Marieberg. ( jag, Andreas, Eddie, kelly och Linn ) Vi shoppade loss lite på vägen hem så gjorde vi ett stop hos Kelly i Hallsberg så de fick hämta lite klädet och tv spel, sen gjorde vi ett stop i Laxå och fikade hos caroline hon fick även sina 20 års presenter, massa scrap booking grejer hon blev glad. Så kl 17.00 var vi tillbaka i Finnerödja igen. Då var Mattias, Ulrika och Ronja här vi åt smörgåstårta och Lillemor fick sin present. (Presentkort på H&M) Men tragisk nog så blev det inte mer kalas än så för Lillemor har fått spysjukan så TYPISKT just nu denna helg när vi kom och skulle ha det lite festligt nu ligger hon och sover. Tycker så synd om dig, hoppas att du blir frisk fort och att vi klarar oss. Tur att ni snart ska komma till oss. Imon så ska vi skjutsa hem Kelly och Linn til Hallsberg och kl 12.30 har jag och Andreas tatueringstid i Kumla.. Ska bli så kul längtar så. Få se om jag får upp lite bilder imon. Det var allt för denna gång blev ett långt innläg. ( Nu ska jag gå och spy) känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0