Himmla farande..

Idag tog jag en promenad med 3 hundar och barnvagn. Tänkte gå en lång runda men ångrade mig det blev en kortis hem till brorsan Niklas istället hela familjen var ute och städade bilen. Efter det gick jag hem en sväng lämnade av hundarna och tog bilen till Alexandra som hjälpte mig med min frisyr förra lördagen och gav henne lite pengar som tack för hjälpen.. Sen åkte jag förbi Carina och lämnade av stolar vi hade fått låna. Tack så mycket för lånet!!
Sen blev det en sväng till min kusin Lizette på lite kaffe. När jag var hemma igen så skruvade jag ihop våran ny inköpta grill.. Ammade Eddie och gav han lite gröt för andra dagen i rad och han tycker om det. Sedan tog jag hundarna och bilen till Annelii vi satt på hennes altan och drack kaffe. Varmt och skönt var det.. Nu är jag hemma och Andreas grillar. Så snart blir det mat och film.. Ska bli gött och mysigt!!



Ojdå blev visst fel håll..
Men Eddie har ätit gröt..

Kommentarer
Postat av: Karin

Mmmm gott med gröt, tänk att han redan börjat äta fast föda. Tiden går fort.

2010-05-04 @ 20:00:11
Postat av: Ullrika

Svar : ja vi får hoppas vi har råd att köpa allt först ! kram

2010-05-06 @ 11:58:40
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0