I onsdags

så blev det träning av jäkla va svett jag blev så det droppade poå golvet.. Haha Men skönt det har jag saknat.
Jag köpte ett 10-kort så på onsdag blir det träning igenb!!! kul..



i Torsdag på Kristihimmelfärds dagen så lagade älsklingen god mat.


Oxfile och mycket sallad.

Tack älskling det var gott!!


Eddie har fått ny pyjamas.



I fredags så åkte jag och Eddie till Gislaved och hälsade på Emma och hennes bebis Liam som är 2 månader yngre än Eddie.


Lite skillnad var det på de.



Här kommer det en till bild på pojkarna.



På kvällen bvar det grilldax hos Karin. Jätte mysigt bodde hon.



Rebecca gosade lite med Eddie.



Karin med.



Karins son Leon. I lekparken.



Leon ville också va bebis och snodde Eddies leksak..



En glad kille hemma Lördag kväll.



Eddie har även provat hoppgunga denna vecka och det tycker han är kul!!



Mammas gullunge!!



Testade hoppgungan hos Karin med.

Idag har vi bara slöat och myst tog precis en sväng till affären..

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Stor han har blivit :)

2010-05-16 @ 17:56:24
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Det tycker jag absolut att ni kan göra :) vore trevligt!

2010-05-16 @ 19:18:41
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0