Oj nu var det ett tag sedan.

Förra helgen så var vi hos Andreas föräldrar och hälsade på från Torsdag till Söndag. Det var mysigt och varmt förutom Fredag eftermiddag som bestog av regn och åska men vi trotsade vädret och grillade..
Vi grattde Kristoffer som fyllde 24 år igår och även Lillemor på morsdag som är imon. Ronja fick sin 1 års present med.


Denna vecka har Andreas jobbat eftermiddag och jag har varit lite hos mamma och på öppna förskolan, gått promenader, va på skolgårdsfesten med Petra och Filippa. I Torsdag åkte jag till Värnamo och hälsade på Frida som har gått in i vecka 37 nu. ( Hon var betydligt rundare om magen nu.)

Igår firade vi pappa som fyllde 57 år i Torsdags passade även på att gratta mamma på morsdag i förskott!!

Vi åt grillad fläskfile, klyftpotatis, grönsaker och kalla såser. Super gott blev det och till efterrätt choklad pannakotta!!!

Idag jobbar Andreas och jag vet inte redigt va jag ska hitta på.. Hade betsämmt med Sara men Oliver har fått feber så inte kul..



Eddie med sin farfar.



Gullunge.



Ronja får hjälp av mamma Ullrika att öppna paket.



Vi spelade krocket. (på bild Eddies farmor.)



Mysig bild på Eddies kusin Ronja och hennes vovve gizmo.



Eddie med sin faster.



Mera krocket..



Det var allt för denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0