Ojojoj

Vilken jobbig vecka det har varit.. Var skia jag börja..

Mina föräldrar åkte till Turkiet förra lördagen så inatt kommer de hem äntligen.. För vi har varit hundvakt åt deras 2

Chihuahuor. Som har tyckt väldigt mycket om att göra sina behov inne. ( Tur att Eddie inte kryper än) ( men nu vet jag hur mamma känner sig när Nemo pinkar inne hos de). Och det är ju inte helt lätt att gå med barnvagn och 3 hundar i koppel men det har funkat. Men glad att de kommer hem inatt så de får tillbaka sina vovvar..


Eddie har varit genom förkyld hela veckan så det har inte blivit mycket sömn för han eller mig kan jag säga.
Får använda näsfrida och näsdroppar på honom..
Tycker så synd om honom men på dgarna är han pigg och glad så skönt det.
Han stödjer väldigt bra med benen nu så tycker om att stå upp. Så snart blir det till att hänga upp en hoppe gunga.

I tisdags kom Frida från Värnamo hit vi hade mycket att prata om garvidetet, födsel och barn. (Hon ska få bebis den 23: Juni) Så 6 veckor har hon kvar! Kommer gå fint stumpan. Och hennes Peter hade friat så romantiskt!! Vi åt godis och pratade fram till kl tolv. (hon sov över) På onsdagen åkte vi in till stan en sväng och fyndade lite billiga sommarkläder på gina tricot. Sen åkte hon hem.


I Torsdag var Lisa och hennes son Melwin på besök vi fika och tjöta lite. Eddie fick jätte fina kläder..

Igår hade jag bakdag. Gjorde fina cupcakes med citron smak. Åkte ner till jobbet och fikade lite. De tyckte att de var goda.


Nu ska jag göra iordning lite mat och åka ner med till Andreas som jobbar dag i helgen.

Ska ha med mig lite cupcakes till hans jobbar kompisar som jag gjorde igår med lingonsmak. Mycket goda.. bilder kommer under dagen..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

jo då de blir några promenader, men de är skönt!

2010-05-11 @ 12:06:42
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0