Det är ingen tur.

Som jag skrev tidigare så har Eddie mått bra idag. Så han fick vara hemma hos mamma medans jag tränade. När hon hade matat honom så hade han spytt upp all maten, men han va pigg opch glad när jag hämtade honom.
När vi kom hem så duschade vi och myste lite. han ville inte ha välling så han drack en dl blåbärsoppa innan han slocknade. När han hade sovit ca en timme så ropade han. Jag sprang upp och hoppades på att han inte hade spytt (repris från i Måndagskväll), men det hade han inte han hade bajsat ( för 3:e gången ikväll) . När jag lyfte upp han så spydde han över hela mig, golvet, tapeten och dörren, blåbärsoppa lätt att få bort? När jag hade bytt blöja och pyjamas på han så spydde han igen så det va bara till att byta igen. Nu sover han och jag måste ducsha igen. Har spyr i håret och hela armen.
Så det blir ingen bvc imon de vill inte ha dit oss så måste ringa och avboka tiden imorgon bitti..


spy spy och spy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0