Det gick

bra hos läkaren igår. De trodde att han har haft något influensa virus. Men nu har han inte spytt sedan i söndags så det har nog gått över. Skönt det. Nu packar jag för fullt det är bara lite små grejer kvar att packa som jag inte kan packa förens sista dagen som nappflaskor, nappar, tandborstar och så ska Andreras packa ner sina kläder som han aldrig gör...

Ja för nu är det inte många dar tills vi ska åka iväg. Vi ta med min lilla dator så jag kanske uppdaterar i Tahiland annars får ni hålla ut ca 3 veckor...

Idag kommer Jenny och Eddie hit och leker och fika lite ska bli kul. De har inte varit här innan.

puss hej..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Så är de med Mattias med, han tar jämt fram de han ska ha med i sista minuten :P

2010-11-18 @ 10:27:41
URL: http://familjentolshagen.blogg.se/
Postat av: mormor

hej Ida hoppas ni får en underbar resa , och nu kan jag lungna mig med när jag hörde läkaren säga att det inte var någon fara för Eddie att flyga puuuu va nrevör jag har varit krammmmmmmmm..

2010-11-18 @ 19:24:07
Postat av: mormor

NERVÖS ska det ju stå ...

2010-11-18 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0