Lite bakis är man allt idag..

Ja igår så jobbadee jag 9-13 sen kl 14 kom Karin och Markus på lite fika kl 16 så va vi hemma hos mamma och pappa på lite helgona middag. Det va mysigt och gott Tobbe och Katrin va där med. Va hemma igen runt 18 tiden då klädde jag ut mig, gick hem till Tobbe och Katrin och sminkade mig där och så va det lite förfest, kl 21 så va vi hemma hos bröderna Stjärnebring på lite Halloween party. Lite fuller blev jag allt (3:e gången detta året) Va hemma igen runt 02,30 ca fick skjuts hem så det va riktigt skönt.

Idag så sov jag till 10,30 riktigt skönt och välbehövligt. Tog sedan en promenad till affären. eddies blöjor och mat va slut. Träffade Niklas och Filippa på vägen så vi tog sällskap hem till mamma och pappa. De hde besök av Lizette och Christian med barn så vi fikade och pratade lite. Sen gick jag hemmåt och på vägen stannade jag till hos Tobbe och hämtade mitt smink jag lämnade igår. Och nu sitter jag här.. Börjar bli lite hungrig. Undrar om man vågar ta bilen ner till Sibylla??

hejsan svejsan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0