Lite bilder.



Jag har sorterat Eddies för små kläder.



Varför ha en napp när man kan ha två?



Bobby bilen är rolig!!



Vi har varit och lekt (fikat) på Monkey town med Sara och Oliver.



Dagen efter så lekte vi på IKEA..



Myst i höst solen.



Gjort höst fint!



Vi har köpt ett lek skåp till Eddie som vi har i vardagsrummet med hans
leksaker i så man kan städa undan lite grann ibland.



Frida och Haldora har varit på besök.



Haldora och Eddie innan promenad.



Halloween fest har jag gått på.

Zombie Lucia..



Tobbe och Katrin va med!!



Lite suddig bild men så går det när man vill ha mobilen.

För övrigt så är alla bilder tagna med min mobil dä rav kvaliten.

Lite va vi har haft för oss den senaste månadern.
Då jag har varit lite dålig på att lägga in bilder..

puss hej.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe jag ska göra ett försök! ^^

2010-11-15 @ 16:42:12
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0