Tur?!!

Eddie har inte spytt något mer. Skönt det.Men däremot så sket han kl 04,00 inatt och när jag hade torkat han ren så låg han på skötbordet och sköt en raket rätt på mig över hela benet ner på fötterna och på golvet. Så jag fick tvätta av mig i duchen och göra rent Eddie igen och sen fick han en ny blöja och pyjamas. Jag tänkte minnsan inte gå upp nu. Men vilken tur vi somnade om och gick upp igen strax innan sju.
Han har bajsat en gång till efter det men det var inte lika mycket..
Han har ätit normalt idag så det är ju bra.
Vi har även invigt Eddies pulka fram och tillbaka till Konsum.
Han satt som ett ljus i den och det gick bra.
Snart kommer mamma och hämtar oss hon skulle till A6 en sväng så vi hänger på.
Det är ju farsdag på söndag så det måste ju införskaffas en liten present. Andreas första Fars-dag. (Fast jag fick ju inget på Mors-dag).  Sen ska vi till Willys ska handla blöjor. Brukar köpa Willys egna märke på blöjor där. Det är billigast och de funkar bra. Men denna vecka va det extra pris köp 2 betala för en  så det kostar bara 69kr för 2 paket blöjor skit billigt ju!!



Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

vi köper blöjer på Lidel de kostar typ 65 kr dom fungerar bra :)

2010-11-10 @ 15:02:36
URL: http://familjentolshagen.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

jaha kanske skull ta och kolla där. Men köpte 4 paket idag. Tycker att de är bra. fick 4 paket för 138kr billigt billigt!!

2010-11-10 @ 22:07:20
URL: http://oxov.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Ja gör de :) Vi tycker dom är bra iaf :) aha ja men de var juh billigt :)

2010-11-12 @ 07:58:55
URL: http://familjentolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0