Vinter kräksjukan???

Ja igår så fick Eddie sin välling kl 20,00 och somnade. Kl 22,00 Skriker Eddie mamma mamma mamma,, jag springer upp till hans rum och han har spytt ner hela sängen. Bara till att byta och bädda rent. Kl 07,00 imorse så fick Eddie sin välling flaska till frukost vi satt i fåtöljen i vardagsrummet. När han va färdig med den så kom det upp igen över mig och han. Så det va bara till att byta kläder på oss. Lite senare så testar jag att ge han en smörgås och vatten och det äter han upp, men när jag sätter ner han på golvet så spyr han upp det...  Kl 10,00 efter att jag har pratat med bvc så gick jag en promenad till Konsum och införskaffde lite proviva och saft till Eddie. Nu har han sovit en sväng och druckit en flaska proviva blåbär. lite senare så verkade han hungrig så då åt han 2 st mackor och drack lite saft till det och det har han behållit. Så det kanske har gått över redan hoppas det. Men nu mår jag dåligt och det mullrar i min mage, hoppas att jag slipper att spy..

Ja  så här blev våran dag, jag som hade så mycket inplanerat idag. bara till att avboka alllt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0