Mysdag.

Blev det igår. När vi hade vaknat och gjort oss klara så åkte vi in till stan och gick på lite loppisar och fikade. ( Blev ingen träning.) Väl hemma så färgade jag håret igen! Så snart är jag blond igen.. Andreas lagade mat, super gott blev det. Så skjutsade jag Linus och 2 kompisar till han til en fest de skulle på. Jag hann komma hem en liten stund inna det bar iväg till Anneli. Vi satt och pratade i soffan drack lite vin och 2 öl och vips så var kl över 00,00 då traskade jag hemmåt.

Idag så gick jag och Eddie upp kl 8,00. Andreas väckte vi 09,30 tyckte inte han behövde sova längre..
Så har jag varit ute och krattat löv tagit kort på gamla bilen och fått upp en annons på den på Blocket.se .
Så hoppas vi får den såld snart..
Passade även på att ta lite fina kort på eddie ute i löven.

Så se och njut..

Puss hej..








Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag har en kompis som har letat efter dom runda napparna som Eddie har, vart köper du dom? :)

2010-10-17 @ 21:14:00
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

Svar: Hans nappar köper vi i Danmark. De är lite annorlunda där mot hemma. Det tog ca 2 månader innan vi fick han att ta napp och det var de danska han ville ha. ( De är lite längre.) De kanske går att skicka efter på nätet? Mamma har köpt åt oss när hon har varit där, så sist blev det 3 paket..

2010-10-18 @ 16:48:28
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0