Söndag.

Ja det är det idag..
I torsadgs så kom ju Lasse och Lillemor hit vi hann äta lite mat ihop innan jag började att jobba. Sen på kvällen tittade vi på Robinsson och åt goda räkmackor.
På Fredagen bar det i väg till Ullared. Där vi gjorde lite fynd. Till mig shoppade jag en skinnjacka, troser, sport bh, strumpor och 2 st linnen.
Eddie fick en mössa, fuskpolokrage, strumpor och tomte kläder.
Andreas fick 3 par jogging byxor 2 st t-shirt, strumpor och kalsonger.
Och så blev det lite smått och gott till Nemo.

Vi hoppade över present artiklarna och lite fler avdelningar så det var nog det snabbaste visiten på Ge-kås vi var knappt inne i  3timmar.  Men 2200kr gick kalaset på ändå. Få se när vi kommer iväg nästa gång.

Igår så jobbade jag 9-13 under tiden så va Andreas och resten på bytardagen här i Tenhult och han hade köpt lite kläder och leksaker till Eddie.
Efter jobbet så träffades vi hos mamma och pappa badade och åt lite mat. Broccoli och kassler paj. Jätte gott var det!!
På kvällen sen så tittade vi på tv och åt taco tallrik. Så mätta och goda blev vi.
Nu har Lasse och Lillemor vaknat. jag och Eddie gick upp 07,20. Andreas sover än ska nog ta och väcka han så att vi kan äta lute frukost ihop innan de åker hem.


Jag har hunnit städa och rensa i hallen det var skönt så det blir lite ordning på alla vinter kläder och reflexer som åkt fram nu.




Eddie har varit jätte lös i magen sen i Torsdags. och vaknat och skrikit i en timme både i torsadgs , fredags och igår kväll.  Tycker så synd om han, man vet inte vad man ska göra. Något bra tips?? Och så har han blivit super förkyld igen var knappt snor fri i en vecka..  Men det är väl så det ska vara?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0