Ullared och Ge-Kås!!

Idag jobbar jag 13-19.. Andreas föräldrar kommer idag. Så de är här när jag kommer hem.
Imon ska vi åka till Ullared. Jag har inte varit där sedan i December så det är ett tag få se om man känner igen sig eller inte.. ( Andreas föräldrar har ALDRIG varit där).  Sen på kvällen blir det kanske till att fira min jobbar kompis Britt som har fyltt 60 år. Få se när vi kommer hem och så.. ( Lite dumt att åka iväg när vi har gäster)
På Lördag jobbar jag igen 9-13 så ett kort pass. Sen ska vi hem till mina föräldrar och bada och hälsa på lite. Och på Söndag åker svärmor och svärfar hem.. Så en fullspäckad helg blir detta..

På tisdag är det redan sista gången på babysimmet.. Va fort tiden går.

och snart är det bara en månad kvar tills vi ska resa iväg till varmare bredd grader!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Hoppas ni får en bra helg o gör många fynd i Ullared :)

2010-10-07 @ 15:08:01
URL: http://familjentolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0