Uppe med tuppen..

Ja idag så vaknade Eddie kvart över sex. Så nu har vi ätit frukost.
Har redan bytt en bajsblöja men känner på doften omkring mig att det är dax för den andra nu..
Igår så tror jag att jag bytte 6-7 bajsblöjer. intressant att veta va??

Ja nu är det mindre än en månad kvar tills vi ska ut och resa. Kom på att en hel del ska införskaffas på apoteket som vi ska ha med oss, så kanske skulle ta en sväng till A6 idag..

Börjar nästan bli lite nervös inför resan, jag och Andreas är ju vana vid att resa men har ju aldrig rest med ett litet barn. Det är mycket man ska tänka på som ska med till Eddie.
Som mat, blöjor leksaker, kläder. Så måste man tänka på vad man ska ha i hanbagaget flyget tar ju ändå 11 timmar dit och 12 timmar hem. Undrar hur det går med tidsomställnig, sovrutiner, värmen mm.
Nej måste sluta Eddie vill ha ren blöja.

hej svejs..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar : ja de vart dyrt vi hade bara räknat med 2000.

2010-10-27 @ 19:16:02
URL: http://familjentolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0