Knasigt det blev idag!!

ja idag (trodde) jag att jag jobbade 13-19. När jag hade gjort i ordning mig och Eddie för att gå till jympan strax efter nio så ringde de från jobbet och undrade var jag var. Skulle visst jobba 9-15 idag hade bytt med Carina men glömt bort att det var idag. hade inte skrivit det i kalendern. Då glömmer jag. Så det var ju bara att ta med Eddie upp och väcka Andreas. Och så skyndade jag iväg till jobbet. Men det var faktiskt rätt skönt att slippa jobba på kvällen.
Men tråkigt att vi missade jympan som vi sett fram emot få gå nästa vecka istället.

men då kunde jag träna ikväll istället fick med mig Sara på en halvtimmes combat men när vi kom dit så var det avbokat( för få anmälda) så vi tränade i jymet en halvtimme istället. Och svettig blev man.


Denna vecka har jag tränat bodypump i måndags.
I Tisdags så tränade jag 2 timmar. en halvtimme core+ en halvtimme pump och sen en timme combat. Det var riktigt svettigt i slutet vill jag lova.
Igår så hade jag vilo dag, ( och soomnade på soffan 2 timmar mitt på dagen.)
Imon så ska jag gå på en halvtimmes pump och efter det en halvtimmes cykling.


Nui är Andreas på bio med Fredde. Eddie har somnat och jag ska med gå och lägga mig nu!!

Så godnatt på er..ZZZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0