11 år

ja idag har jag och Andreas varit "tillsammans" i 11 år. Tiden bara springer iväg.
Och i Tisdags var det 4 år sedan jag tog mitt körkort.

Idag så gick jag och Eddie till öppna förskolan. När vi kom hem så åt vi mat och gick sedan och la oss När vi kom upp igen kl 15,00 så fick jag en stor buket med 11 st långa röda rosor av min man och lite choklad!!
Han hade jobbat natt så han låg och sov när jag och Eddie la oss så hade han vaknat och hunnit till affären imellan..

Imorgon när Andreas vaknar så ska jag åka till Gislaved och sova över hos Rebecca det ska bli himmla mysigt med en tjej kväll. Ska även passa på att hälsa på Emma som har köpt hus i Anderstorp. Och så får jag rese sällskap med av Karin hon slutar skolan i Jönköping kl 12,00 så det passar ju jätte bra att hon åker med mig..
Ska bli en kul helg det här..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0