Fredag och snart helg!!

ja nu har jag jobbat mina sista dagar så nu är man lång ledig igen!
Andreas jobbar 12-18 idag. Vi åt lite middag innan han gav sig iväg och nu ligger Eddie och sover i soffan så gott. När Andreas kommer hem så ska vi äta fruktsllad och mysa i soffan. Men när Eddie vaknar så vet jag inte riktigt va vi ska hitta på, vill åka och leka med någon men ingen är ju hemma.. edie har inte träffat5 några barn på hela veckan så han skulle behöva få leka av sig lite.
Tur att öppna förskolan öppnar på måndag igen varje dag mellan 9-11,30 så man kan gå dit och aktivera han lite på dagarna och få in lite rutiner igen efter sommaren och semester.

Imorgon så ska vi åka på loppis runda ska se om vi hittar en billig och bra enkel liggvagn. Kan vara bra att ha en enkel vagn också om jag och bebis ska iväg någonstans själva och Eddie är hemma eller iväg med Andreas... Då använder de sittvagnen. Och så får vi använda tvillingvagnen när vi är allihopa tillsammans.
Imorgon så blir det tacos till middag har vi bestämmt.
På söndag är det inget planera än.

Men nästa vecka så är det något varje dag.
Måndag så ska vi till öppna förtskolan.
tisdag så ska vi lämna in bilen på service.
onsdag så ska vi vara på mvc.
torsdag så har jag och Andreas varit ett par i 11 år så vi funderar på en bio eller middag då?! Barnvakt någon?
fredag då ska jag åka till Gislaved hälsa på hos Emma sen ska jag hem till Rebecca och sova över till
lördag.....






Min söta unge med sin mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0