Helgen är över.

I Lördags så åkte vi på loppis runda men det blev inga stora inköp. Senare på kvällen så gick vi hem till min bror Tobias som hade 25 års fest grillade och hade det trevligt. Eddie somnade så gott i vagnen på vägen dit och sov så gott hela tiden. jag tog mig i kragen och gick hem kl 22,30 men min käre man kom hem runt 01,30 tiden..
Så igår va han bakis och seg hela dagen. Det konstiga va att jag också kände mig sådan fast jag inte drack en droppe alkohol. Jag gick upp med Eddie kl 19,30 och somnade med han vaknde igen 21,30 gick ner och tog mig en macka sen gick jag och la mig igen. Det va skönt fast jag och Andreas hade planerat en film kväll.

Idag så vaknade Eddie kl 07,00 då gick vi upp och gjorde oss iordning för Öppna förskolan som öppnade idag efter sommar uppehållet. Vi va där kl 09,00 och hemma igen 11,30.
Andreas håller på att laga en smarrig fisk soppa så snart blir det middag och sen försöka få Eddie att sova en stund.

Imon kl 08,00 ska vi lämna in bilen på service skulle ta ca 2 timmar så det blir att promenera till Österängen och gå in på Willys under tiden och ta en fika. För Andreas och Eddie föjer med så jag slipper va själv.
2600 kostar servicen sura pengar men bra att ha en komplett bok ifylld den dagen vi vill sälja bilen!!


Jag måste nog ha världens bästa föräldrar!!!

När pappa fyllde 50 år (för 8 år sedan) så bjöd de med oss på en resa vi åkte till Bulgarien i 2 veckor.
I Februari nästa år så fyller min mamma 50 år.
och igår sa hon att de ska bjuda med oss på en resa igen!! Så i Februari ska vi ut och resa..Det blir såklart till ett varmt land men vilket är inte bestämt än. ( Marocko, Tunisien, Egypten, Spanien.) Så det ser vi framemot ska bli spännade. Då har Eddie precis hunnit fylla 2 år och bebis kommer att vara runt 4 månader.

Puss och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0