Helgen som va!!

Ifredags så va jag och Eddie på öppna förskolan sennär vi kom hem och efter lunch så somnade Eddie middag och Andreas vaknade (hade jobbat natt). Då tog jag mitt pick och pacj och sa hej då. hämtade upp Karin på tågstationen så jag fick rese sällskap hela vägen till Gislaved. På vägen stannade vi till i Stjärnehult och hälsade på hemma hos Emma.  Det va jätte fint och mysigt hus de har köpt och inte långt in till Anderstorp utan det låg lagom på landet. När jag hade lämnat av karin så åkte jag hem till Rebecca. Vi åt mat coh satt ute och pratade sen så åkte vi till Systemet, Rusta och Ica och handlade lite.
På Rusta så va det rea jag köpte mig en ny vinter jacka för 299kr och en tröja för 25kr billigt tycker jag.

Denna jacka va det jag köpte.

Sen hann kl nästan bli 19,00 innan vi va hermma hos Rebecca igen. Vi pysslade och fikade lite kom i säng kl 23,00 då va jag jätte trött.


Lördag. Då ringde kl 06,45 jag väckte Rebecca och så drack vi lite kaffe. Kl 08,00 satt vi i bilen på väg till Värnamo och Fridas möhippa.(Har inte kunnat skriva om detta tidigare ifall hon skulle få för sig att läsa om detta här.) Kl 08,30 så mötte vi upp alla tjejer på City gross parkering och så åkte vi hem till Frida. När hon öppnade dörren så fick hon nog en smärre chock och sa kom inte in.


Haha

Vi åt lite frukost och klädde på henne så hon blev lika snygg som oss. Vi hade rocka billy tema på klädslen.



Frukost tajm.



en glad Frida med pluntan utanför Boda borg i Sävsjö.
Som vi åkte till efter frukost.
Vi va 3 lag. Det laget som jag va med i förlorade.. mohaa.

När vi hade lekt färdigt så åt vi taco buffe!!



Vi va tillbaka hos Frida runt kl 16,00 då slappade vi myste gav henne presenter bytte om och åt gott igen...



Lite folk 11 st tjejer va vi totalt.



Så här såg jag ut på kvällen.

Kl hann bli 22,30 innan vi kom in till stan. Det va Värnamo dagarna så vi gick in i ett öltält. kl 00,30 va vi hemma hos Rebecca igen och jag hoppade i säng. En super lyckad dag blev det allt!!

Söndag. Kl 10,00 ringer Andreas och väcker och frågar mig när jag kommer hem?! Jag som ville ha en rejäl sovmorgon. men men

Va hemma rujnt 13,00 då åkte vi till A6 och käkade middag.

Ja detta va min helg det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0